Acupunctuur  Healing  Kliniek

Migraine, spierspanningen, stress en burn-out

Acupunctuur

Door op specifieke plekken van het lichaam een naald te plaatsen of bepaalde tijd krachtig te drukken of te wrijven worden de meridianen gestimuleerd waardoor de afvalstoffen afgevoerd worden en het desbetreffende orgaan of spier weer normaal functioneren.

Welke klachten zijn te behandelen?

De WHO is de World Health Organisation: de Wereld Gezondheids Organisatie van de Verenigde Naties. Het is een onafhankelijke organisatie die zich wereldwijd bezig houdt met gezondheidszorg.

De WHO heeft een uitvoerige analyse gemaakt van het verrichte wetenschappelijk onderzoek op het gebied van de diverse acupunctuur- en verwante technieken. Op basis van die analyse heeft de WHO een lijst opgesteld van meer dan 100 ziekten, symptomen of aandoeningen die met acupunctuur goed behandeld kunnen worden.

Lijst met aandoeningen die met acupunctuur goed te behandelen zijn bijvoorbeeld :

• hoofdpijn,
  •   rugpijn,
  •  ischias
  • pijn in spieren en gewrichten, artrose, tenniselleboog, RSI
  • reumatische,aandoeningen
  • buikpijn
  • afvallen
  • spijsverteringsproblemen
  • stress
  • gedrag en concentratieproblemen
  • allergie voor voeding, dieren,pollen, stof e.d.
  • eczeem
  • astma/bronchitis
  • zwangerschapsklachten
  • zenuwpijn,gordelroos, MS,hernia
  • vermoeidheid

Mocht uw klacht of aandoening hier niet bij staan, maar wilt u wel weten of acupunctuur u hierbij verlichting kan geven? Neem dan contact op.